Mazzika Home
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
Mazzika Home

ahmed arafa

الموقع  الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  

حركات غبية ونعملها

كاتب الموضوعرسالة
M.Tarek
نائب المدير
نائب المدير
M.Tarek

no3 ذكر
برجك : القوس ممزكها : 5476
درجة التهييس : 0
ميلادك : 11/12/1992
تاريخ الالتحاق : 31/01/2010

حركات غبية ونعملها Empty
مُساهمةموضوع: حركات غبية ونعملها   حركات غبية ونعملها Emptyالثلاثاء فبراير 02, 2010 8:36 pm

بصراحه في حركات غبيه بنعملها في حياتنا اليوميه و أحنا عارفيين انها غبيه ومع كده بنعملها ليييييييه؟؟ مش عارف!!

المهم مش عايز ي أطول عليكم.....هتعرفوها دلوقدي وكل واحد يقول وش الحركه اللي راكبه عليه هع هع هع

* ليه إذا كان الواحد يتابع حاجة يلعب بشعره >> يعني المتابعه شامبو

* وليه الواحد إذا أنحرج يحك راسه

>> يعني كداا صرفهااا

* وليه الواحد إذا كان يفكر يناظر فوق >> يعني بيلقى الإجابة مكتوبة على السقف

* وليه الواحد إذا كانت القناة توشوش يضرب التلفزيون >> يعني على باله إذا ضربه يعقل ويصفي

* وليه الواحد إذا واحد عايز يولع السجارة يغطي الولاعة بيده مع أنه مافيه هواء >> يعني يحسب النار بيطلع فيها رصيدة

* وليه الواحد إذا عاز يفتح باب أي محل ولقاه مقفل يلصق خشته بالباب وقام يطالع >> يعني يتوقع يلقى واحد داخل يمد له لسانه
* ليه اذا كانت بطارية الريموت كنترول ضعيفه نضغط بقوه على الأزرار ؟ >> يعني عايز بتشحن البطاريه

*ليه نقصر على صوت المسجل أو الراديو في السيارة اذا ضيعنا الطريق؟ >> يعني كدا راح يعرف الطريق ؟

*ليه اذا شفنا على الجدار: احترس من الدهان؟...مانصدق ونجرب بأصابعنا.. >> يعني لازم يحلفون

*ليه اذا تأخر المصعد نضغط على الزر مية مرة ؟>> يعني كدا بيحس على دمه وبيفتح

*ليه اذا نشرب البيبسي ونخلصه نهز العلبه؟

*ليه اذا نكون قاعدين بمكان عام ونسمع رنة مسج ولارنة موبايل على طول نشوف موبايلنا ؟؟ >> ليه حضرتك مهم لهالدرجه علشان يرن بين البشر كله !!

*ليه اذا لعبنا بلاي ستيشن (لعبة سيارات) نلف مع السيارة اذا تحرك يمين ويسار؟ >> الاخ على باله هو السيارة

حركات غبية ونعملها
صفحة 1 من اصل 1